Zagrożenia cyfrowej tożsamości dzieci i młodzieży w social mediach – wydarzenie na żywo na YouTube

Zagrożenia cyfrowej tożsamości dzieci i młodzieży w social mediach

Coraz częściej i w coraz to młodszym wieku dzieci i młodzież zaczynają funkcjonować w cyberprzestrzeni, a jednym z podstawowych kanałów ich działalności są social media i komunikatory internetowe. Na krótkim spotkaniu nasz ekspert przedstawi uczestnikom jak właściwie zachowywać się w cyberprzestrzeni, aby nie paść ofiarą kradzieży tożsamości oraz jak rozpoznawać zagrożenia.
Jesteś rodzicem? Możesz wspólnie z dzieckiem to oglądać.
Możesz przekazać namiar do nauczyciela, żeby w szkole na żywo uczestniczyły dzieci podczas lekcji.
Nauczycielu, to wydarzenie jest dla dzieci i młodzieży z twojej szkoły.
Możesz się przygotować i przygotować uczniów do tego wydarzenia.
Napisz do nas, prześlemy Ci materiały przygotowujące Ciebie do tej lekcji oraz pomagające prowadzić dalsze działania.
Spotkanie z ekspertem potrwa około 25 minut.
Plan akcji:
- Zapisz w kalendarzu to wydarzenie,
- Włącz przypomnienie na YouTube do podlinkowanej transmisji,
- Zorganizuj lekcje tak, by uczniowie mogli brać w nim udział,
- Napisz do nas maila – wyślemy materiały do użytku przed i po wydarzeniu,
- Potraktuj to jako zdalną lekcję z naszym ekspertem,
- Roześlij wśród dzieci i młodzieży tą ankietę https://forms.gle/ziMep8f2EgcRYY4E7, która to pozwoli nam lepiej odnieść się do sytuacji,
- W dniu wydarzenia uruchom link do YouTube podany w wydarzeniu,
- Wpisuj w komentarzach pytania dzieci i młodzieży,
- Po wydarzeniu poproś dzieci, aby wypełniły krótką ankietę oceniającą lekcję: https://forms.gle/od2w41cXWEpqgQ8x9 ,
- Napisz do nas, jakie były wrażenia uczniów i obserwuj nasze kolejne działania.
Lekcja będzie nagrana i będzie można do niej wrócić w przyszłości.
Wszystko na publicznym YouTube

godzina 9:00; klasy 1-6

godzina 10:00; klasy 7 i starsze
Aktualizacja z 3.06.2022
Wydarzenie się odbyło.
Nagranie znajdziesz na YouTube pod tymi samymi linkami co było wydarzenie.
Prezentacja, którą posługiwał się Mariusz jest poniżej (lub pod linkiem)